با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی، علی‌اصغر ملک‌کانی برای 4 سال رییس این هیات شد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

ملک‌کانی رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی شد

 
ملک‌کانی رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی، علی‌اصغر ملک‌کانی برای 4 سال رییس این هیات شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان برگزار شد.
در این مجمع که با حضور 2 کاندیدا برگزار شد، علی‌اصغر ملک‌کانی با 24 رای برای یک دوره 4 ساله به عنوان رییس هیات فوتبال استان برگزار شد.
ناصر خدادادی دیگر کاندیدای حاضر نیز، 8 رای کسب کرد.
دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع گفت: انتظار داریم رییس جدید با حضور پررنگ در هیات و تلاش و اهتمام در جهت ایجاد تغییرات ساختاری کارآمد، برای رشد و توسعه فوتبال استان تلاش کند و در آینده نیز شاهد صعود تیم‌های استان به لیگ‌های بالاتر کشور باشیم.
مهدی تاج نیز با اشاره به همدلی و همکاری موجود در فوتبال کشور به عنوان عامل موفقیت این رشته گفت: شاید سخت افزار و قدرت مالی کشور در مقایسه با دیگر کشورها ضعیف تر باشد ولی همدلی و همکاری ما باعث شده اکنون در فوتبال در رتبه اول آسیا، در فوتسال رتبه پنجم جهان و عملکرد درخشان فوتبال بانوان و ساحلی باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم مسئولین استانی نیز برای رشد و توسعه فوتبال استان آذربایجان غربی تلاش کنند ضمن اینکه فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز مورد توجه قرار گیرد.
تاج براهتمام و همدلی گروهی تمام دلسوزان ورزش بخصوص خانواده فوتبال برای رشد و پیشبرد همه جانبه این رشته پرطرفدار تأکید کرد و از رئیس هیأت استان خواست تا با برنامه ریزی و تعامل مؤثر در تمامی بخش ها اعم از فوتبال و فوتسال در حوزه های بانوان و مردان و نیز توسعه زیرساخت ها استان آذربایجان غربی با داشتن حداقل یک تیم خوب در لیگ برتر فوتبال کشور موجب خشنودی جوانان علاقمند به فوتبال را فراهم نماید و فوتبال این استان که پتانسیل های خوبی نیز دارد به جایگاه واقعی خود برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 235
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 13140690
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7